De Graafschap verliest mogelijk talentvolle middenvelder Tim Braem na één seizoen. De twintigjarige middenvelder kwam vorige zomer over van VVV-Venlo, maar wist geen potten te breken in Doetinchem. Dit seizoen kwam hij slechts 188 minuten in actie in de Keuken Kampioen Divisie, verdeeld over elf wedstrijden. Onder hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen kreeg hij echter amper een kans in het basiselftal. Vorige zomer betaalde De Graafschap nog zo'n 150.000 euro voor de controleur. Destijds genoot Braem ook al concrete belangstelling van verschillende clubs uit de Eredivisie. De jongeling brak vorig seizoen door in de KKD, nadat hij al jaren een sterkhouder was in de jeugdopleiding van VVV-Venlo. Een overstap naar een andere club kan hem de kans bieden om weer wekelijks aan spelen toe te komen en zichzelf opnieuw in de kijker te spelen. Andere clubs hebben mogelijk interesse in de middenvelder, die nog een contract heeft bij De Graafschap. De Graafschap moet nu beslissen of ze Braem willen houden of laten gaan. De club heeft nog niet gereageerd op de mogelijke transfer. De transfermarkt is nog altijd in volle gang, en De Graafschap moet zien te profiteren van de situatie. De club heeft al verschillende spelers verloren, en moet nu zien te vervangen. De Graafschap heeft nog veel werk te doen om het team te versterken voor het komende seizoen. Het is nog onduidelijk of Braem nog voor De Graafschap zal spelen, maar het is wel duidelijk dat de club veel moet doen om het team te versterken.